sekretariat@sp7koszalin.pl

 

aktualnosci obrazek1a googleclass

 


Gorący posiłek - informacje

  goracy posilek


 

Szanowni Rodzice!

Informujemy, że w szkole działa program „Gorący posiłek”.

Zgłoszenia NOWYCH uczniów należy wypełnić i wysłać elektronicznie, a także pobrać, podpisać i dostarczyć do szkoły przed pierwszym dniem miesiąca, od którego uczeń ma korzystać z programu.

Uczniowie już zgłoszeni nie muszą składać deklaracji co miesiąc.

Opłatę (do 5 dnia każdego miesiąca) należy wnieść przelewem na rachunek:

48 1140 2118 0000 2183 1000 1011

styczeń – 21 dni (94,5zł)

luty – 10 dni (45 zł)

marzec – 23 dni (103,5zł)

Przypominamy, że zgodnie z procedurą obiady można wykupić tylko

NA PEŁNY MIESIĄC.


1. Zarządzenie Prezydenta Miasta z dnia 23.09.2022 - PDF

2. Zarządzenie Dyrektora SP 7 nr 10 z dnia 22.12.2022r. w sprawie zmiany w Procedurze - PDF

3. (Zarządzenie Nr 736/2419/22 Prezydenta Miasta Koszalinaz dnia grudnia 22.12. 2022 r.) - PDF

4. PROCEDURY dotyczące korzystania z gorącego posiłku w Szkole Podstawowej nr 7 im. I Armii Wojska Polskiego w Koszalinie - PDF

5. ROZLICZENIE NALEŻNOŚCI ZA GORĄCY POSIŁEK ZA ROK 2022 Z UWZGLĘDNIENIEM NALEŻNOŚCI ZA STYCZEŃ 2023 - PDF

 


 Karta zgłoszenia ucznia na "gorący posiłek" (zupę) w stołówce szkolnej,

w Szkole Podstawowej nr 7 im. I Armii Wojska Polskiego w Koszalinie  w roku szkolnym 2022/2023

formularz klick

 


 Zgłoszenie nieobecności dziecka  - "Gorący posiłek"
 
formularz klick

Gorący posiłek

posilekRED

covid 19

Świetlica szkolna

Nasi uczniowie

uczniowie2020

Kl.5b w Biskupinie

Co się dzieje w kl. 2c

Święto drzewa

 

giz

Kreatywny Świetliczak

kreatywny

szkolazklasa  szkolabezprzemocy  pajacyk  pobranekoszalin pelnia zycia 
bezpiecznadrogadoszkoly